Digitaalinen jäsenkortti

Pääset kirjautumaan suoraan omalle jäsenkortillesi osoitteessa

oma.4h.fi

Käyttäjätunnuksesi on matkapuhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Tilaa itsellesi salasana ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä. Samalla toiminnolla voit tilata itsellesi uuden salasanan.

Tutustu, kuinka pääset muokkaamaan omia jäsentietojasi

Esimerkikiksi miten voit tallentaa jäsenkortin pikakuvakkeen suoraan puhelimen näytöllesi, niin että pääset siihen jatkossa nopeasti!

Digitaalisessa jäsenkortissa eli oma4h.fi:ssä pääset omiin tietoihisi. Perheen huoltajana pääset tarkistamaan ja muokkaamaan kaikkien perheen jäsenten tietoja.

Muistathan käyttää samaa sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa vain yhdellä henkilöllä.

Jos jäsentiedoistasi/lapsesi jäsentiedoista/perheenne jäsentiedoista ei löydy huoltajan yhteystietoja (sähköposti, puhelinnumero), et pääse kirjautumaan digitaaliselle jäsenkortille.

Jos haluat erota 4H-jäsenyydestäsi, mene jäsenkorttiin ja valitse Jäsentiedot. Jäsentiedoista löytyy kohta ”Haluan erota jäsenyydestä”. Jos koko perhe haluaa erota jäsenyydestä, perheen huoltajan tulee tehdä se omalla jäsenkortillaan.