LIITY JÄSENEKSI!

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

• Hyödynnä jäsenetuja ympäri Suomea
  • Osallistu paikallisiin 4H-kerhoihin, kursseille, kilpailuihin, leireille ja tapahtumiin
  • Halsuan 4H-yhdistys järjestää vuosittain päiväleirejä, kerhoja, tapahtumia sekä retken Seinäjoen Ideaparkiin ja huvipuistoihin!
  • Tienaa rahaa kerhonohjaajana, kesätyöntekijänä tai 4H-yrityksellä
  • Opi työelämän taitoja
  • Tutustu uusiin ihmisiin ja voit löytää itsellesi ystäviä
  • Kansainvälisty

4H-yhdistyksen jäsenenä saat alennusta yhdistyksen leireistä, tapahtumista ja reissuista. Lisäksi kuulut 4H:n vakuutuksen piiriin kaikissa yhdistyksen järjestämissä tapahtumissa ja niihin järjestetyillä matkoilla.

Jäsenyyteen kuuluu digitaalinen 4H-jäsenkortti, josta näet omat tietosi ja jolla saa valtakunnallisia alennuksia ja etuja.

4H-yhdistyksen jäseniksi pääsevät kaikki perheen 6-vuotiaat ja sitä vanhemmat jäsenet.

4H:n jäsenmaksu on 40 € yhdeltä lapselta/nuorelta ja jos perheestä haluaa useampi jäsen osallistua toimintaan niin tuolloin kannattaa maksaa perhejäsenmaksu joka on 85 €. Perhejäsenmaksun piiriin voivat tulla myös lasten vanhemmat.

Liittymällä jäseneksi tuet myös paikallista lapsi- ja nuorisotyötä sekä monipuolista harrastetoimintaa!